Putritw

@Putritw_

i love music, sounds like bieber.

Photos and Videos by @Putritw_

  • Timeline
  • Gallery

Amazing mommy forever,KIMO!♥♥♥

mau jelek/malu2in sekalipun, gue ttp yg plg keren\m/

HAHAHAHAHAHA putt:')

makasih buat setahunnya ya, semangat gue buat kalian semua. keep strong! Anjing Pudel FC♬ \m/

fried rice,omelette,kerupuk! first time, gapapa lah walaupun dapur kotor&berantakan. msh belajar. Makan dulu kita:-D

dar rosano junior manurung tuh ini?

gajahnya ganteng kyk kamu, sayang gajah banget

nabilaaa cantik!:-D

As MACBETH! gak kalah ganteng ya gue sama justin

Flight Attendant Downplays Role in Helping Land Airliner.

Loveyou...

thank you so much for having me back here. thanks for your support. Piggy&Snazzy! SNAZZY :-) #muchlove

what's wrong with my heart?... I LOVE YOU!:-)

benedict...

NCAA women's basketball. FINAL FOUR!!!

dar mama nya nyariin tuh:-)

MAMA! Lily&Victoria:-)

go ahead!

look at the picture, emang iya apa? Haft, kalo iya jg bodo amat sih :[xx

1