Aqua Fina Voss

@PoeticHeroin

It's the wanting you, never getting you...that keeps me wanting you. For my deepest and dopest Poetic desires, click the hashtag #Poeticine

Photos and Videos by @PoeticHeroin

  • Timeline
  • Gallery

Hai. #MelyssaFordAppreciationDay

  • 1540 days ago via site
  • 74

whoooooooa. LMFAO... #Brothers ?

  • 1579 days ago via site
  • 102

WAIT A DAMN MINUTE...

  • 1580 days ago via site
  • 137

The children are OUR future? smh. lmaooo

  • 1584 days ago via site
  • 216

Saw this on Facebook. Decided to share it with yall...

  • 1586 days ago via site
  • 107

this is sad as fuck. Pregnancy pact? Gtfoh

  • 1589 days ago via site
  • 353

tootie booty be trying dawg

  • 1593 days ago via site
  • 77

Fuuuuuuuuuucked up Lmaooo

  • 1691 days ago via Spaz
  • 165

:(

  • 1696 days ago via Spaz
  • 110

Yeah I feel good.

  • 1698 days ago via Spaz
  • 62

I'm at my best friend's house. Sipping very very slowly

  • 1698 days ago via Spaz
  • 62

Me. 12 yrs ago. Junior prom. Don't laugh. Lol

  • 1700 days ago via Spaz
  • 182

RT : I need photo evidence of this chillin'

  • 1708 days ago via Spaz
  • 59

ENJOY!! <3 RT : I did but runnin it back never hurt lol

  • 1719 days ago via Spaz
  • 142

Me & Iysis at Wal-Mart

  • 1720 days ago via Spaz
  • 38

My baby ready to hang out today <3

  • 1720 days ago via Spaz
  • 120

Fina does RT : Now everybody smokes hookah?

  • 1725 days ago via Spaz
  • 89

Guess what he is eating...Lmaooo

  • 1728 days ago via Spaz
  • 130

Shit...Iysis wants ribs for dinner...Its her b-day..."You can have whatever you liiiiiiike"

  • 1729 days ago via Spaz
  • 29

On some real shit tho, Iysis Jai saved my life..

  • 1729 days ago via Spaz
  • 138

1 2 3 Next