Veronica Dela Cruz

@OneYoungSoul

yeah

Photos and Videos by @OneYoungSoul

  • Timeline
  • Gallery

awwwe thaliaaaaa

Y r u bringing an mk bag to da willows fuqin diva

damn dude the best I can do is a picture #giovannis

Wait, why dies this remind me and of ?

Wait why does this remind me of ?

Staring at you for about 2 hours now...

;)

make this your aviiiii #ayepapi #ouchiemama

LMFAO WHAT

HAHHAHHAHAHHAH

Bangaaaaaaaaa #math #whaddup

Whaddup bitch

What I find downstairs ... #checkyourself #before #youwreckourself

Muahahahahah wtf

Lol, algebra's my lunch period

This is mothafuckin happening right now

lmfao, proof

1 2 3 Next