O Red

@O_Red

Jerzee's own! NWK reppa! Business interactions or beat submitting at ored973@gmail.com = #BodyBagAve #TeamTranzforma #SouthDat

Photos and Videos by @O_Red

  • Timeline
  • Gallery

HouseRolls & a Power-C Vitamin water..jus stay away from the wasabi(the green shyt) lol..I recommend EVERYONE try it =>

lol u lyk da 5th person to say dat..Smh better? =>

Trayvon Martin's lawyers =>

Damn.. u fukin dat Uptown UP!!! LoL shyt makin da slurpin sound lol

TwitterWorld wat yall kno bout dat BentaBox (Chicken Teriyaki ova Rice, Sushi, & Salad w/ Mild Dressing)??? =>

look lyk Hercules from the Nutty Professor...& for those who neva seen the Nutty Professor =>

look lyk Jefferson Tibbs from Hardball...& for those who neva seen Hardball.. lol =>

ElectroLimes onDECK!!

Smh damn Bro..dis background was perfect for u ==>

Smh she really jus Rammed her BigAss feet in sum lil ass air max..

think she Fly w/ dem Floressent Kickss tho lol

New Avi??? Should I keep da 1 I got or choose between deze 2 ===>

New Avi??? Should I keep da 1 I got or choose between deze 2 ===>

Smh, Population for SwagCity, -1!!! ==>

Smh, dat HAS to be thee worst hat in NJ ==>

SMDH THE NERVE OF THIS NIGGA!!! ====>

Look at MyBigBro Swaggin

ThereIGo ===>

Smh #PeepDis ==>

1 2 3 Next