Danny (Nutty)

@NuttyDude

Bay Area Pilar Brand Marketing Artist Management A&R Consultant Artist Booking Agent DJohnson@OfficialFame.com

Photos and Videos by @NuttyDude

  • Timeline
  • Gallery

Goin down Saturday at Lot 46!!! OKC Thunder in the buildin!!!

Yall thought I was playin..practicing "purple rain" as we speak..

Me and finna show u how to get ur night started...lmao

heights on Friday!!!

Yall already know how WE do!!!...#TeamTakover never fails!!! #MovieTime

It's goin down tonite!!!...w/ and in the mix!! Let's Go!!! Send names to Nutty.blackberry.net

RT : http://twitpic.com/1an632 - My new HD flatscreen for my room =)--how cute, nothin on my 52" tho..;)

I love my sisters and for takin care me sick...but they got the nastiest nyquil ever!!!..lmao cherry please!!

here's the back

just for u...lol

I'm in here doin it...lol..my signature jambalaya!!!! Step ya game up niggas!!!...hahaha

Perfect day for this!!!!

Damn the 42" just seems so much smaller compared to this beast..52"

eggrolls and an egg, bacon, hot link, mushroom and cheese sandwich...lol

Foreal lol...TIT tho

Can't fuck wit jims in alameda...lol

Warriors and Raptors Official Afterparty this Saturday at Lot 46!!!

Ok another one...lmao

Ok so this is whats crackin on the Bridge...lmao

This is how the nite will start...lmao