FORTUNE IN STORES!!!

@NickiDiamonds_

@ChrisBrown & My Team[Breezy) i LOVE, LAUGH, AND BREATHE FOR YAL. Fuck everyone else...YOU WILL NEVER UNDERSTAND. P.S...I Fucked Your Man and You Will DEAL

Photos and Videos by @NickiDiamonds_

  • Timeline
  • Gallery

nice meeting u last night!! =]]] LOVED U ON STAGE. Did ur cincy background check on our music. #FYE

  • 1708 days ago via site
  • 114

Idk why i like mean mug...lol but aye my bitch right here in the pic with you REALLY TRYNA HIT. lmao she was geekinnn...

  • 1708 days ago via site
  • 251

I EFFIN' LOVE YOU! I HOPE U SEE THIS CUZ DIS SHIT HURTED! MY VERY FIRST TAT IS UR NAME!

  • 1764 days ago via site
  • 2,476

DAMN SHE WAS HAULIN ASS!! LMAO I WOULD HAVE RAN AWAY IF I WAS !

  • 1778 days ago via site
  • 614

IDK WHO TEDDY IS...BUT DIS NIGGAH RITE HERE LOOKS LIKE

  • 1803 days ago via site
  • 499

MA FAME HOODIE HAS ARRIVED!! THANK YOUUU!!! =]

  • 1869 days ago via site
  • 138

BuyChrisBrownFAME OR I'LL PUT THIS IN UR BED TONIGHT!

  • 1887 days ago via site
  • 98

OMFG TEAMBREEZY LOOK AT DIS BULLSHIT!!!!!!! NOW HW FAKE DO DAT LOOK????? OMFGGG I AM HEATEDDDDDD

  • 1921 days ago via site
  • 164

WHO REMEMBERS DIS!!! CHRIS' FACES >>>>>>>>>>>>>>>>>>>!!!!!!!!

  • 1971 days ago via site
  • 164

AWW LOOK AT CHRIS ICE SKATING!! HE KNEW WAD HE WAS DOIN!! LOL ur so cute baby =]

  • 1975 days ago via site
  • 457

OMG SCOOTER!!!!!

  • 1991 days ago via site
  • 118

i mean are u fukkin kidding me?? those are NOT chris brown's legs!!!!! im bouta BLAST dis nigga yo and ERE BODY WHO THINK CHRIS GOTTA PERSONAL ANYTHING BUT TWITTER AND USTREAM

  • 1993 days ago via site
  • 137

uh oh breezy gotta drink in his hand!! lol lookin faded...shame on u christopher...

  • 2004 days ago via site
  • 128

I LOVE YOU CHRIS!! =]

  • 2022 days ago via site
  • 122

CHRIS LOOK WAD I DID TA MA ARM!!

  • 2022 days ago via site
  • 115

IMA MUTHAFUZZIN MONSTA!!

  • 2034 days ago via site
  • 117

he wins!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 2070 days ago via site
  • 94

's biggest fan =] lmao and nobody can tell me otherwise!

  • 2070 days ago via site
  • 105

1