GEM JONES

@NerdAtCoolTable

Global LIfestyle Overseer (I made that up) & Regular nigga with wit and computer skills

Photos and Videos by @NerdAtCoolTable

  • Timeline
  • Gallery

trust me on this

Nah yooooo I'm fucking out. This is a niggas phone protector

This song will make a grown man shed tears he never knew he had lol #LonelyFlatscreen

Lol trying his hardest to just relax and stay calm

LOL

Yea I'm fucking outta here. RT : The Breakfast I Just Made ..

Struggle texts to a struggle phone

#MarvinsRoom ... Yall have fun at the bars.

smh

Nahhh I'm out RT : Got my feet done

RT : Wait a minute... done got Hollywood and his check engine life ain't on anymore???

Lol no disrespect to and

#facebookmassacre