Jessica Jasmin Reyes

@MuSiCaLDr3aMz

I believe in Love & in God. I inhale rhythms & exhale melodies. 23. Rican. Taken. HipHopHead. Singer. One half of @773SongBirds. Big Heart. Bigger Dreams. ♥

Photos and Videos by @MuSiCaLDr3aMz

  • Timeline
  • Gallery

Monica Rivera is MISSING! Please contact 911 or the # on this pic if you have ANY info. We need her home safe!

  • 824 days ago via site
  • 17

Chopped off my hair today! :) new year, new hair! :)

I got a roomie for the night <3

#NowPlaying

Haha awww it's little me w/ big hair lol #babypic

This is what my night is looking like...kinda wish I had a bf to share it with =/

#RandomPic =) Smile!

  • 1314 days ago via site
  • 35

#RandomPic -- Bite ME! lol ♥ Bored so I'm taking webcam pic lol

  • 1314 days ago via site
  • 63

#RandomPic My Baby!!!!!!!!!! ♥ Rocky!

  • 1314 days ago via site
  • 33

Me? In a dress? Yup! LoL

Rest In Peace Sparky! I miss you (!_!) I Love You...Then, Now & Always

  • 1576 days ago via site
  • 36

Only difference is that I had it on for 10 mins b4 I felt uncomfotable & I'd never leave the house like that lol

  • 1627 days ago via site
  • 53

Sooo 4 halloween I made a split decision 2 be the COMPLETE opposite of what I am...which is a club whore LMAO

  • 1627 days ago via site
  • 46

My little cousin Angie all dressed up =] sooooo adorable! She's my heart

  • 1627 days ago via site
  • 43

another stupid face curtousey of yourz truly lmao...random pic =]

  • 1639 days ago via site
  • 58

This is ridiculous lol I don't plan on taking those big ass pills lol

  • 1643 days ago via site
  • 25

This is ridiculous & I don't plan on actually takin those big ass pills lol

  • 1643 days ago via site
  • 13

This is what boredom looks like lol =]

  • 1644 days ago via site
  • 38

Tryna pull a sexy look lmao ;) *wink wink* hahahaha

  • 1645 days ago via site
  • 57