Jesse

@MrThinkBlue

Just a nice guy out here not finishing last. Internet black belt. Masters in googling

Photos and Videos by @MrThinkBlue

  • Timeline
  • Gallery

new background image? maybe! Ok so who got the trifecta with me and likes all 3 teams?

  • 2450 days ago via site
  • 57

Heyyy good job Bruins! Bout damn time ha

  • 2456 days ago via phone
  • 42

This is my nieces- I'm mad/hungry face

  • 2459 days ago via phone
  • 63

Some Tig Ol Bitties at the parrrrri! Hahaa

  • 2464 days ago via phone
  • 97

Halloween time at my school I work at. Check out the giraffe!! Awww

  • 2464 days ago via phone
  • 63

Check out this ancient thang! Still workin! I used some like this when I was a kid at school.

  • 2466 days ago via phone
  • 41

my Halloween costume last year. Here i am leaning like a cholo haha wit my corona in da club

  • 2470 days ago via site
  • 108

got the countdown setup already. Cant come soon enough. #Dodgers

  • 2473 days ago via site
  • 282

Here's my view!!! #Dodgers

  • 2487 days ago via phone
  • 112

bout to head out to the game. Look for me in the LFP rockin the DodgerBLUE shutter shades haha! DODGERS # 1

  • 2487 days ago via site
  • 81

Last season when the mighty Dodgers swept the Cubs in 3 games. Best game ive been to!

  • 2488 days ago via site
  • 79

Got me a new wallpaper today lol. Ya I'm a #Geek. Chicks dig computer skillz hahha

  • 2493 days ago via phone
  • 49

Think Pink. Breast cancer awareness month

  • 2494 days ago via phone
  • 831

my playoff shirt that im gonna sport! dare i? haha #dodgers #twitteraddict lol

  • 2498 days ago via site
  • 218

sorry didnt see u. lil mama stole ur swag! lmao

  • 2502 days ago via site
  • 209

Playin in Fenway! Always wanted to hit one over the green monster

  • 2504 days ago via phone
  • 70

Cowboys ghosting the #nygiants tonight! We got this!!

  • 2504 days ago via phone
  • 81

#youknowyourlatino when ur grill looks like this!!! LOL

  • 2508 days ago via phone
  • 167

Watchin the dodgers game with my beautiful niece Sara! A chill Saturday night for me. Lovin this

  • 2512 days ago via phone
  • 162

uh oh looky what i got! i got my date for 2nite! lmao. where should i take haha!

  • 2513 days ago via site
  • 673