Chill Gates

@MrMecc

When Life Gets You Down... Sweep The Leg

Photos and Videos by @MrMecc

  • Timeline
  • Gallery

Sunset from the ferry... Ain't no struggle. #ILoveMyCity

Damn, I wish Dave Chappelle would this again... #BlockPartyMemories

": RT : Who is styling this fool Cee-Lo?" #LookWhosTalking LoL!

": Please ask yourself, "Will I be a coon if I do this?"" <-My new bat-symbol.

#Shouts to my dawg #Salute

": http://t.co/zDQg6vSh"<-With Bamm & . Who knew later I'd write his cover story.. #SmallWorld

Expanding huh?

Now THIS is the way I'll remember Steve Jobs... #RIP homie

I support your vice tho...

: Man I will unfollow the fuck out of you... RT : "<- http://t.co/v3FAPyOC <-#IsupportYourViceTho...

": Twitpic ur Drink..."<-

middle of the day our not...

: Does the pornstar Mandingo have a Twitter? Gotdamn!<-

Happy birthday to the big sis ! That shit Cray...

The Japanese animation heads'll get it. #GoodMorningYall

Fellas, stay in your sons lives. #OrElse