мg ρяσм

@MGProm

Rice enthusiast who got frost bitten by disney turned Bway Hipster. Currently learning how to make a living by drawing on a computer in Training

Photos and Videos by @MGProm

  • Timeline
  • Gallery

It’s snowing… CRANK UP LET IT GO LIKE NO ONES BUSINESS!

My life in a twitter bio. Under 140 characters #storyofmylife

After an hour & a half. The ROUGH sketch of my #frozen graphic design project ⛄️❄️

Morning coffee, along with the sensible lip stain on the cup ❄️⛄️☕️ #frozen

haha maybe you just don’t know you were talking to me. Remember this little account? That’s me :)

Gotta love me some wonton for dinner #asianfood

Oh pretty dress. Idk who you are but I love your dress

That’s how you give out awards folks #2014GoldenGlobes

Whoever is asking me this… FRACK U! But I still love you whoever you are for asking me this:

C’mon how cute can this get! Anna cuddling up with an Anna doll! #frozen #adorbes

#LockscreenSnapshot

Pourquoi devez-vous être si SI CHER?! This has my name written ALL OVER IT! :( #frozen

I give myself nothing but the best when i’m sick #fluseason #frozen #biscotti

Honestly this is scaring me like no ones business right now. How crazy this works!

You know it's freezing when I start bringing out the ugly ski jacket. dam this isn't gonna be fun

Aint No Country Have NOTHING on us! #CandianSkill

If I knew this was going to happen, I would have stayed in NYC longer!

Oh the lovely things we think of! Combining frozen and theatre is PERFECTLY acceptable!

OMG IM SO EXCITED TO GO TO MY FIRST LOTTO I KNOW IM GOING TO LOSE AT! FOR SURE! #wicked

Someone save me! H&M IS SO BIG!

1 2 3 Next