Killa Cal

@Killa_Cal

Official Twitter Page of Killa Cal #teamcal #TeamRareEssence Ad Lib: Zooooow #teamrhymesolversunit #teamcoi Email: Calkillsbeats@gmail.com

Photos and Videos by @Killa_Cal

  • Timeline
  • Gallery

#JewSay

  • 282 days ago via site
  • 63

This gonna be SOMETHING!!!!! - This Summer Is gonna be WILD. May crazy, June Sick, My Bday Month in July - #STUPID

  • 723 days ago via site
  • 37

It Happens in EVERY home across America... #ThisMustStopLadies

  • 744 days ago via site
  • 64

I have a confession..Yall know im the King of Pranks. To The Kids that Trick Or Treated in my neighborhood #Gotcha

  • 746 days ago via site
  • 50

one more.... can yall find the issue...lol

  • 746 days ago via site
  • 76

All My Followers... Please tell me whats wrong wit this picture..... Watch Closely...

  • 746 days ago via site
  • 28

I know , they banking on this guy to bring it home for them in this battle.... #NotGonnaWorkCooper

  • 753 days ago via site
  • 40

my man Big G, inspired to shoot the BYB Documentary. "CVS to The IBEX - WE DID IT! " - #DoublePlay

  • 753 days ago via site
  • 52

Since bringing in these guests for the battle. are they gonna bring my man back #FunkyGuitar #Bubba

  • 753 days ago via site
  • 33

just got off da phone wit sum special guests 4 da battle. said dey comin to collect royalties from ,

  • 754 days ago via site
  • 56

makin calls to former members for this battle. Make sure u call Roy too. He cranked on Da Dippa..lol

  • 759 days ago via site
  • 45

ji talkin alot of shit about this battle. Coop took these peoples swag and ran wit it.. its cool tho

  • 759 days ago via site
  • 66

A lil Later in the show.... #Partying

  • 773 days ago via site
  • 36

my man asked me how is weds. at the legends? and do it be packed? see for ya self

  • 773 days ago via site
  • 44

Niggas dont play when it come to Fried Chicken #KnowDat

  • 790 days ago via site
  • 94

tonights outfit start here.... #dontjudgeme

  • 970 days ago via site
  • 64

yes..... Deshawn cold fakin!!!!!!!

  • 1043 days ago via site
  • 62

Shout to my son son aka Lil Animal..... Coi...... #Iluvmybabyboi just got his hair done yesterday

  • 1047 days ago via site
  • 85

tonight Marygolds... lets get WASTED.... on the tippy tah..... #SAHDAHTAY

  • 1129 days ago via site
  • 88

I was just watching the game and... well u know.... #sadSAHDAYTAY

  • 1129 days ago via site
  • 65

1 2 Next