shmop gawd

@JuiceBellamy

Bitches is chillin, I think I can un-protect my tweets now.

Photos and Videos by @JuiceBellamy

  • Timeline
  • Gallery

Going to sleep. #SALUTE to my nigga Tonya.

  • 1246 days ago via api
  • 57

Free food at 3am im really fuckin wit my school tho.

  • 1256 days ago via api
  • 80

#SaySomethingNice

  • 1257 days ago via site
  • 174

#TwitpicYourselfBeingSaucy

  • 1262 days ago via api
  • 48

Fag ^__^

  • 1272 days ago via api
  • 54

One big table, full of fat bitchess.

  • 1294 days ago via api
  • 108

My top of the line raping accessories. Get on my fucking level.

  • 1306 days ago via api
  • 123

"Going away" dinner. #Shmackinn.

  • 1310 days ago via api
  • 36

#10000tweet Mustangs is rollin deep tonight.

  • 1311 days ago via api
  • 53

She's blue & im red. Its just vagina walter. Lol.

  • 1328 days ago via api
  • 48

This shit was on hit yo

  • 1329 days ago via api
  • 35

My #1 ^__^ ilyyy babee.

  • 1334 days ago via api
  • 74

Aws, visited me ^___^

  • 1336 days ago via api
  • 69

Grandmas socks is real swaggy

  • 1356 days ago via api
  • 31

Does Arden Mall sell these?

  • 1358 days ago via api
  • 45

What a noob....

  • 1369 days ago via api
  • 51

Moments like these were the only reason I stayed in high school.

  • 1390 days ago via api
  • 58

She had assssssss blaaaaaad lol

  • 1392 days ago via api
  • 73

Dads drunk text messages.

  • 1395 days ago via api
  • 40

I gotta stop having sex w/ niggas girlfriends. breaking up relationships & shit.

  • 1400 days ago via api
  • 60