❤私はjedwardあなたを愛して❤

@JohannaJedFan97

Watashi wa Jedward daisuki ❤27/01/12♥ @JedjEzzi♥ Jedward Retweeted me 11/01/13, 10/5/13 Replied me 24/01/13, 02/02/13❤ Yohio❤ Tokio Hotel❤Green Day❤✌Sweden✌0/5

Photos and Videos by @JohannaJedFan97

  • Timeline
  • Gallery

omg Edward what will my mom say?!

  • 761 days ago via site
  • 39

  • 770 days ago via site
  • 36

jassssså xDD sööööööööööööt

  • 815 days ago via site
  • 29

l hope the pic is good, idk

  • 849 days ago via site
  • 39

ok the cousin l'm holding was tired and yeah xD

  • 856 days ago via site
  • 41

<33

  • 856 days ago via site
  • 42

do you have it like that ? the red things l've done

  • 861 days ago via site
  • 41

  • 890 days ago via site
  • 48

as l said, l was bored xD

  • 890 days ago via site
  • 31

just cuz l can ;))

  • 890 days ago via site
  • 67

Hihi :'D

  • 890 days ago via site
  • 51

thanks dad <33

  • 899 days ago via site
  • 43

thanks dad for the super cool neckless <33

  • 899 days ago via site
  • 53

uhm ok?

  • 901 days ago via site
  • 40

ok so l'm a god with no penis...

  • 901 days ago via site
  • 40

just cuz I can

  • 901 days ago via site
  • 45

WTF?! XDD

  • 901 days ago via site
  • 51

I'M GOD!!!!

  • 901 days ago via site
  • 45

memories <33

  • 905 days ago via site
  • 54