mamacita. ♔

@JelenaIsTrue

believe in yourself and don't let anyone stop you from chasing your dreams. dreams do come true, that's what my inspirations told me.

Photos and Videos by @JelenaIsTrue

  • Timeline
  • Gallery

I know your bday was yesterday,but still Happy Bday! I love u so much:) http://www.youtube.com/watch?v=6XG0DKR1pPQ

  • 961 days ago via site
  • 48

My room so far lol gonna clean it more

This is my room lol Omg I'm gonna clean haha oh fuck, its annoying

these delicious cakes did I do yesterday lol

Merry Christmas ! Love youuu ♥

  • 999 days ago via site
  • 55

Merry Christmas! I hope you all had an amazing day with your family & friends! :) God bless you! #muchlove

  • 999 days ago via site
  • 54

IM UGLY & I SHOW IT LOL. Im the girl on the right. IM NO BEAUTY QUEEN IM JUST BEAUTIFUL ME. ~ Rose.

  • 1005 days ago via site
  • 176

This is what I'm doing now :/ ugh this is too easy, I'm tired lol

Happy Late Birthday, Rose!!! I love u so much. :) You are amazing! I'll forever be ur friend <3 http://www.youtube.com/watch?v=6XG0DKR1pPQ

  • 1029 days ago via site
  • 58

Jelena today in England! Selena looks tired lol

  • 1046 days ago via site
  • 83

#Jelena is still together. This picture was taken today. :)

  • 1048 days ago via site
  • 180

Justin posted this on Instagram, but then deleted it. OMFG Selena and Justin in the bed! Sexyy ;)

  • 1049 days ago via site
  • 202

LOL, Remember this? :D Oh, Justin ;)

  • 1071 days ago via site
  • 73

Selena backstage at Justin's concert with some fans! <3

  • 1078 days ago via site
  • 75

Selena Gomez & Justin Bieber leaving a restaurant in Copacabana, Zona Sul yesterday night in Rio. #Jelena <3

  • 1078 days ago via site
  • 113

#Jelena leaving restuarant <333 :)

  • 1078 days ago via site
  • 116

#Jelena doing something in the car? LMFAOO :P

  • 1078 days ago via site
  • 135

Haha Selena is excited to travel helicopter!!! :D

  • 1078 days ago via site
  • 70

HAHA LMFAOO :D #JelenaForever! ;)

  • 1078 days ago via site
  • 258

COMMENT!!! :D lmfaooo

  • 1093 days ago via site
  • 327

1 2 3 Next