Jeanna

@Jeannaboo

Darling, Be Human

Photos and Videos by @Jeannaboo

  • Timeline
  • Gallery

How to pick a lock 101 brought to you by my bro and dad. #futurecriminals

Erm guys.. I think theres a dog on my bike

Fuck! I knew it! We cant board!

One a penny, two a penny...hot cross buns!! Hah! Buns in the oven.

Oh ew! They do have gum in this thing! Wth am i eating?! It has gum in it?!

Adventure is out there!! Lol i just felt like saying that with this bicycle.

Erm yeah...it was 20 bucks! Couldnt help but get it. Disney princesses Lol.

Brownie cupcakes with two double stuffed oreos and peanut butter = MEGA SINFUL. But i just had to make it. :)

Healthiest lunch ever lol!!

My attempt at making my lunch more interesting? Idek...

Twilight zone!!!! The syfy channel! Naoo! Omg!

The beatle's A hard days night. To end my week. :)

Hollywood time...

Bahahhahaa the things my bro teaches his son.

Chilling in my aunt's room. Watching the iconcert channel! Fob is playing!!!

Guurrrrlll!! What the hell did u do?! Fell on some purple sharpies?!

I bought a new dreamcatcher. A legit one this time and bigger too. Haha the one i had lasted me one night -.-

First krispy kreme ever!

Daaaa phaaaannntoom of the opera is hhheerre...innnsidde my hearrrttt. Watching phantom today :3 pics pretty dark lol

The Beatles : Love by Cirque Du Soleil. Gah!!!!!! It was amazing!!!! Oh my god!