AiMeN SEAN ♥

@JSeanluvrHiTL

I FUCKIN love jay sean he is sooo amazing !! Jaysean fllwed me on 8/22/10 at 12:54 pm :) ♥ And CALLED me on 9/13/10 10:56 pm ♥ i love my life :D

Photos and Videos by @JSeanluvrHiTL

  • Timeline
  • Gallery

AHHHH !!! ily !!! #HITTHELIGHTS !! b my valentine !!! lmao ♥

  • 1263 days ago via site
  • 28

OMFG OMFG OMFG !!!! I HAVE THIS A MIRROR AND NAIL POLISH !!!! THEY ALL PLAY !! DOWN - !!! WHE NYOU OPEN 'EM !! im soo coool .. lmao jkjkjk

  • 1296 days ago via site
  • 79

Lol thts a different face/pose .... i think u werent ready !! ♥ haha

  • 1366 days ago via site
  • 36

!!! !!! cnt wait till 2012 is #1 2665 :)

  • 1378 days ago via site
  • 38

Thenn ....... Now ...... 2665 ..... loving.......

  • 1380 days ago via site
  • 69

Cutieeeee ... r u chekin ur DM's n tweets ?!?!?!? lol I LOVE YA ♥

  • 1382 days ago via site
  • 55

NEW WALL :) ♥

  • 1427 days ago via site
  • 139

!!! ♥ cme to chi town soon llollolol :))

  • 1427 days ago via site
  • 23

lol this is on my bedside table !! !!! obsessed !!!

  • 1427 days ago via site
  • 44

HAHAHA !!!! this is wat happens wen my Math teacher makes me bored :P lolololol

  • 1429 days ago via site
  • 222

ahhhhh cant get enough of this !!!!! :)))))))

  • 1433 days ago via site
  • 62

OMFG !!! still cant beleive it !! :) ♥

  • 1433 days ago via site
  • 78

!! ur everywhere :) ♥ twitter, background ,google, facebook, [not shown ] lol

  • 1436 days ago via site
  • 82

hell yea !!!! lol :)

  • 1436 days ago via site
  • 58

YAY my new converse !!!!!

  • 1458 days ago via site
  • 57

yay my new nike's !!!!

  • 1462 days ago via site
  • 77

!!!!! thnx !!!! its awesome

  • 1464 days ago via site
  • 94

omg thnx !!!! i ♥ it !!!

  • 1464 days ago via site
  • 55

MINI WALL OF JAY SEAN

  • 1476 days ago via site
  • 241

1