Jason Jah Lee

@HipHopObama

Your political connect. G.O.L.D Member, Asst Editor for Bossip.com

Photos and Videos by @HipHopObama

  • Timeline
  • Gallery

With what?! Them water guns y'all packin??

Uncle Joe all in my DMs tho... #Obama2012

Oh, whasup Casandra...

Onikaaaaaa ju gotta lotta 'splainin' ta do!

Stomach full of shellfish, itis settin in, might take take a a fly ass nap. Happy 73rd birthday Ralph, tell Ricky to get u a big booty hoe.

Tha Dude... #A3C

Who is her?

she holds a special place in my heart, for more reason than one.

Deadass tho... lol #TrillCosby

Ayo this shit right here tho... #RAPMusic

Secondly, I'll never get used to seein' w/ hair lol! #Consignment

he should see ME! Lol

Yeah you know it's us when you smell the grape Dutch in the air, air, aaa-air... #MakeYouSomebody

Lol ah the converted...

Lol uh-oh...cats out the bag, it was on your FB Kate so don't be mad at me! Lol 'member this? Prolly not haha

Normally I wouldn't do this but be on the radio sayin it's aight so...

This ninja jus showed up

My niggas and on stage killin shit

This pic doesn't even do it justice. He used to play football (Steelers quarterback)

Breakfast of champions #footballback

1 2 Next