Cunt Hoemez

@GomezFAKEslut

#SWAG !!! YEP BREEZY, JUSTIN BIEBER, MILEY, ARIANA GRANDE,RIHANNA,KANYE WEST KATY PERRY,NICKY MINAJ,ICONIC BOYZ LUV YA SO MUCH!!!

Photos and Videos by @GomezFAKEslut

  • Timeline
  • Gallery

dont even say he loves you, u should wash your legs, whore

  • 1245 days ago via site
  • 35

Hmmm, slut....

  • 1245 days ago via site
  • 26

, ugh bitch , you look like a hairless monkey...or Tarzan

  • 1245 days ago via site
  • 256

MY FAVORITE PPL:) YEAH, BUT WHERES JUSTIN?

  • 1333 days ago via site
  • 31

BREEZYS OLLG:) OH, HE IS SO DAMN HOT!"!!!!!! LIKE IT!

  • 1333 days ago via site
  • 36

по моему, так ему на много лучше - хоть что-то на голове есть...

  • 1334 days ago via site
  • 75

(C) ... SO SHUT THE FUCK UP EMINEM! LOOK AT YOURSELF! YOURE LOOKIN LIKE A VERY VERY ANGRY GAY

  • 1349 days ago via site
  • 12

OMG! PURPLE SUPRAS IS HEAVY THING:)

  • 1359 days ago via site
  • 47

special 4

  • 1469 days ago via site
  • 44

1