G Fleming

@GianneNichole

sometimes our opportunities in life mold us into the people that we are today. -- #NOF, a brand i've created to help express my emotions thru the art of fashion

Photos and Videos by @GianneNichole

  • Timeline
  • Gallery

my lil bro and my lil sis #Alexis at prom :'( #SoCute #Swagg

  • 1914 days ago via site
  • 27

  • 1930 days ago via site
  • 53

's future lil baby boy lol -- BAD AS HELL

  • 1939 days ago via site
  • 38

#Trinity this friday LETS GET IT!

  • 1939 days ago via site
  • 30

me&my crew come swaggin thru the room :) #swaggaffilated

  • 2160 days ago via site
  • 29

jealous! got colder SBs then mee todayy :( #jealousGFtweet lol

  • 2161 days ago via site
  • 11

new baybee cousin

  • 2163 days ago via site
  • 15

BADDDD!!! lol

  • 2164 days ago via site
  • 20

starbucks flow in the morning...makes me feel important lol

  • 2172 days ago via site
  • 9

dessert tonitee... w\ if yu didn't believe us..

  • 2174 days ago via site
  • 14

campp picturee #throwbackk

  • 2219 days ago via site
  • 40

LOOOOOKKK!!! :) #throwbackk

  • 2219 days ago via site
  • 14

hahahahah #DEAD

  • 2219 days ago via site
  • 5

yur my herrooooo lmao #hoopershxt

  • 2222 days ago via site
  • 39

#throwbackk haha

  • 2222 days ago via site
  • 29

my bad...i know it was a lil blury...but yeah got the CDS bumpin in the whipp...im crussssiinnnn :)

#nowplaying tie me down- new boyz ---> mercedes +night life = #niccceee

even my feet b liftedd...ayyyeee...happy 4/20 (even tho im not smokin)

these the ones i want

fresh out the nail shop! :)

1 2 Next