G Wrap $$$$$$$

@GWrap2

I DO IT FOR MA NIGGAZ YOU TRYNA HELP YASELF SO ALLSTAR WEEKEND WHILE YA'LL WAS OUT IN VEGAS THE CORNER WAS MA CRAP TABLE I KILLED THEM WIT THE SHAKERS

Photos and Videos by @GWrap2

  • Timeline
  • Gallery

Meal time

Me & beach flow!

Me & beach flow

Coco Loso !!!!!!!!

slimmeeee

R.I.P. To the lil homie GAry ColEman

u need to come look lol

Palms trees nice!!!!!

What was I looking at

lol

Bout to get ma shit braided .... Niggas hating cuz ma hair longer then they bitches lol (stacks)

Now do this look like me idk

Nigga shakeyyyy lol

Kid and play

look at this nigga wit the fade wit curls at the top lmao

Cheeseburger on wonder bread lol help I need ketchup

Coming soon $57,456 :-) just a another one of those come ups lol

God Son Ma$on already a boss he keep on a horse $$$$$$$

1