Edavi Antisoda

@EdaviAntisoda22

whatever

Photos and Videos by @EdaviAntisoda22

  • Timeline
  • Gallery

new phone (my brother owns the other one) and new board lol im a happy kiddo 

Happy mother's day to my mommy  hehe

#HappyNationalSiblingsDay to my own personal weirdo haha

i got a harry bear from mah nigga lol love u bby :* :) thank youuuu

Filipino PT :) hehe

I tried.

Plot twist:

Yay, thank you friendsssss :) hehe

I remember Macoy when I see this. Can't believe he bought it tho lolol

I remembered Macoy when I saw this. Can't believe he bought it tho lolol

Cheers, Harry girls. Cheers! Please :) I'm :) like :) so :) happy :) really :) #notethegoddamnsarcasmplease

Seems legit. lolol it's all for publicity #Haylor

HARRY SAID TAYLOR'S NOT HIS TYPE CAN U GUYS HEAR ME JUMPING UP AND DOWN CUZ MY PISSED OFF DAD SURE DID OMG WHOO #Haylor

omfg lolol u go baby u go

a friend of mine sent me this pic on my other account im laughing so hard rn omg someone help me

REALLY, BITCH?

Hi baby :) :) haha

Filipino pt shooting in the woods with lol sabooog

1 2 3 Next