D'Brickashaw

@DragonflyJonez

Don't ever read another DragonflyJonez tweet ever again. -Stan Van Gundy

Photos and Videos by @DragonflyJonez

  • Timeline
  • Gallery

I doooooo! You should check this book out. It's a bible of useless/interesting president facts

Sweet tea is a religion in the South. The lemon slice on the rim means this is a formal occasion

FRENS! (I was scratching behind her ear. Not choking her.)

We became BFFs last weekend.

I was a durag model once. And you ain't een know it.

My mom graduated from a high school that changed our country. George W. Watkins. Google up if you ain't hip.

She has a heart marking. *cue all the ladies saying AWWWWW*

Dogsitting a straight up, cold blooded killer today. #gangmember

I hope they find Freaky D.

It's gonna be a hot summer.

Found a slave detective hat. Won't be able to wear it until I have to investigate some stolen molasses tho.

"It's not your fault. It's not your fault. It's not your fault."

Drinking fatty Nattys because I'm white trash.

Pause for the cause for a second tho. When did Angela Simmons turn from a goofy broad into a grown ass woman?

  • 824 days ago via site
  • 699

It's funny because it's true.

Gotta get drunk outside with your little weak ass portable ipod player when you're grilling

We live like the Flintstones round here bruh.

I get drunk on Fridays and listen to music and draw Dustin Hoffman as Jesus