DeeDee Kadoreh

@Dordeer

hard on the outside, soft on the inside,,,

Photos and Videos by @Dordeer

  • Timeline
  • Gallery

:-)

I miss this guy's unintended dry humour:-)

Me thinks I'll start doing portraits soon...

...n there goes my newest hobby:-). Yap I drew that!

When kenya power fucks my day up I discover hidden talents.omg I drew that! :-)

lol!

  • 1320 days ago via site
  • 27

From #Mkz Dont i just love the mad creativity of Kenyans!

  • 1320 days ago via site
  • 56

So,after kenyapower f**ckedup my day jana,I drew Ben 10 n his sister.maybe am in the wrong career....

Waititu graffiti knows no limit LMAO

  • 1331 days ago via site
  • 613

Where the hell is Kim Kardashian's nose? ---->

  • 1332 days ago via site
  • 48

My office dustbin n it ain't even lunchtime yet....

Now even Monalisa has a duck face...lol

  • 1340 days ago via site
  • 31

For the lack of something better to tweet,~~~~>

LMAO ====>

  • 1345 days ago via site
  • 51

HaHaHaHa! #DEAD !~~~~>

  • 1372 days ago via site
  • 24

*Cocks gun*

  • 1375 days ago via site
  • 25

hehehe trust T.S to <3

  • 1380 days ago via site
  • 19

hehehe.true -------->

  • 1386 days ago via site
  • 20

#TeamMafisi be like ---------------->

  • 1396 days ago via site
  • 28

hahaha.Woi!

  • 1397 days ago via site
  • 21

1 2 3 Next