Jasmine V

@DerekBiebeWife

♪ De Aqui Para Alla ♪

Photos and Videos by @DerekBiebeWife

  • Timeline
  • Gallery

i can that too. just edit. overswagulateking is real because we can actually click the post....like this photo its nothing but edited.

  • 1298 days ago via site
  • 111

i can do that too just edit. but on overswagulateking we can actually click the link. like this pic its edited.

  • 1298 days ago via site
  • 146

LOL & 's conversation. ( Danna can't speak proper english )

  • 1313 days ago via site
  • 855

Jasmine V's DM to 2

  • 1313 days ago via site
  • 3,222

Jasmine V's DMs to

  • 1313 days ago via site
  • 1,017

kill me now... or ? :(

HOLY SHITTTT. JUSTIN YOU WANNA KILL ME?! UGGG YO FACE. GET.IN.MY.BED.NOW.

  • 1321 days ago via site
  • 372

I can't take it.... you so fine. holy shit man.

can you stop being so cute? and GAKABSKAB. -dead-

Word.

  • 1324 days ago via site
  • 285

lol awkward.....

Who knew you'd come this far? Who knew that you'd change lives? Who knew that you were the one that brought a smile to your faces?

see I told you that they slept. together. in bed. shirtless. hot. lmfao.

I spy with my little eyes, a pure hottie ;)

LOL. You see the girl down there? yeah, that would be what I'd do if I saw this ;)

Is he still hot to you ? ;) yenno, beer belly. Lmfao

explain yourself please. i wanna hear this one.... #smfh

A message from Justin, to all of his Beliebers ;)

  • 1347 days ago via site
  • 516

he's grown right infont of our eyes :')

this one you can see more clearly, tell me if you see your username :)

  • 1352 days ago via site
  • 194