DJ, Noise Maker, Party Starter, Ocala, FL Bred, #TeamFlorida

Photos and Videos by @DJLeezy

  • Timeline
  • Gallery

Cmon Wit It

Cyrus Or Cylas? LoL

I Guess The Show Is Intense


In My Lil Vibe .......

Cant Really Say No To This 4 Yr Old But I Do... Gotta Avoid Being Spoiled.. Giod Kid With A Smart Mouth

Now Playin (feat. Black Boi) - I Cant Lie

When Ya Ask For A Water Cup And Fill It Up Wit Soda While The Cashier Lookin


4910 Days 3 Hrs & 36 Mins

Dutchess Has Info . Wildside In Orl And Few Otha Spots RT DJLeezy where can ya get tickets?

Sheed Dis U? lol lol

RT Naaaaaaaaaw RT Thunder gonna smoke OKC

Man Yall See How They Teachin These Kids Addition Now? A Teacher Verified This Smh

RT Leezy who they got you competing against Bruss?

Fuck It Since We Shameless Plugging... Vote Me 352 DJ Of The Year

Gone And Vote Me 352 DJ Of The Year For The Duval Diamond Awards

Vote Me 352 DJ Of The Year ... At The Duval Diamond Awards

I Heard!! RT They say DJLeezy got Cloud9 on smash doe Yurrrrr

#UpNext (Feat. Black Boi) - I Cant Lie #Vibe