ConstandinaAmbrosiou

@Constandina

If I'm too strange for you, you're too boring for me.

Photos and Videos by @Constandina

  • Timeline
  • Gallery

Cheryl Cole's new "blonde" hair. It looks like she's dyed it herself :/ god

Sophisticated girls ;) haha

If anyone wants their hair like this for any occasion free of charge let me know x

Dye my hair this colour? Hmm

die with me

Mmm best lunch in ages

Me and my Bethany

Octopus anyone? Haha

R.I.P Hamid Valley :'( . You died too soon.

Awww and in a photobooth. Beauties

Secrets out and . Admit it already? Haha

here's my hair
argh

  • 2010 days ago via site
  • 36

" NO PLEASE, IM TOO YOUNG TO DIE" - i am officially the coolest person I know

  • 2013 days ago via site
  • 19

Just when we all thought Disney's reputation couldn't get any worse...

  • 2015 days ago via site
  • 32

Oh you beauty,.
even here you fail to look ugly.
hahahha <3

  • 2061 days ago via site
  • 19

Mine and my sisters pumpkins.
yeah mine is the retarded one with the mouth the size of well...something huge. haha

  • 2068 days ago via site
  • 18

This was not planned. LOOL sorry i can't get over it.
hahaha
we are twins,.
8-)
haha

  • 2140 days ago via site
  • 27

la la la la la la

  • 2140 days ago via site
  • 23

This is what happens when I get hold of Permanent marker and a boy!!!! GOTTA SPREAD THE BIEBS LOVE

  • 2183 days ago via site
  • 81

1