Mercedes ♥

@CedesMiiLady

#TeamBreezy biatch!!! ♥ #TeamDay26, Dawn Richard, Tyga & Keri Hilson! i make u laugh and u hate how much u love me!!! hehehe follow me. follow me. yeaaa!! ;)

Photos and Videos by @CedesMiiLady

  • Timeline
  • Gallery

My seat! ...for now.

My earrings im wearing tonite, hope I dont lose em lol

Bus over capacity -___- where is the twitter fail whale? Lmao

This shyt hittin righ now!

:)) cake time!

!!!! Look at my bday cake my sis made for me. :)))

Frozen stawberry daiquiri :) yum!!

I aint gotta lie for nann bitch. Anything else?

my first purchase of F.A.M.E got more on deck!!! leggooo

  • 1227 days ago via site
  • 51

bottoms up!!! lmao Happy New Year pimp and hoes!!!

  • 1307 days ago via site
  • 50

my new do!

  • 1337 days ago via site
  • 80

>______< lmaooo smh

  • 1344 days ago via site
  • 43

  • 1407 days ago via site
  • 49

look at this one ...its not the hammies lmao

  • 1432 days ago via site
  • 43

  • 1432 days ago via site
  • 45

okkk wat about now? lol idk

  • 1480 days ago via site
  • 50

BETChris lol

  • 1503 days ago via site
  • 107

#dead

  • 1504 days ago via site
  • 82

1 2 3 4 Next