Cassie Isza

@CassieMariIsza

I'm all business and you know it's goin down, even if I got that KCT floatin around

Photos and Videos by @CassieMariIsza

  • Timeline
  • Gallery

I got my own Big! Take THAT . I challenge you to "Who's got the bigger BIG" duel

Lol....oh yer silly - tryin to lick my booty hole

Shafferized.

Me n my boo boo jakobi havin some brewskos at the bucket. Love this gay man.

thts all i got. I gotta go

fllash

Look how green my eyes are. They only get like that when i smoke good green. #LoveIt

Haha #Truth

My boi Gizzle shovin love. #riptrayvon

Seriously the only dog ive ever seen sleep thru ANYTHING #GreyhoundKnockedOut

it was nice see'n u again Mr. Stone #Kcmo

lol yer fun

nice loved yall domain #Kcmo

I c u

im here baby

enjoying my time this far in #kcmo

ha, my night just started

Yup. This is how i feel today. Lol

Man...fuck yer WIFI. #IGotMyOwnConnection

Yeah its DEFINATELY one of these nights ;]

1 2 Next