Caiva Wolf ✝

@Caiivs

Patience is a virtue. Ü

Photos and Videos by @Caiivs

  • Timeline
  • Gallery

Fuck yeah go giants! From 2 years ago #Championship #Riot #SF

Im weak at my sisters socks. they even squeek

Grind

Oh shit I dont know, maybe cause I woke the fuck up? Lmao

Ive had this for 3 years! My dad found it in the goldfish bag lol #Winning

My ginger papillion

My cuddle bayby

Phoebe is sleepy

No

Lol my seeeeeesta drew me

We out here. #TeamHurtAF

Hella freckles doe like wtf #hurt

Grind af