Carl Pierre

@CPDaKickAddict

*HT*#teamBB Fly Zoe, No Chute Tho, I'll Put It On Ya Auntie Cause Im On Fie Ho. Im Da Nicest Nigga U Will Ever Meet, So How Do U Want It My Tongue Or The Meat?

Photos and Videos by @CPDaKickAddict

  • Timeline
  • Gallery

Goose Gonna Set Da Mood 2night

Jus got to O-Town...... Life is Great

Fro'd Out

This is a real video game.......... Wow lol

We gonna have a great night

#todayskicks

suppose to be workin out but she can't put her phone down lol

The Breakfast of Champions...... King size edition

authentic g shock lol

This homegirl she bringin to Opium with her tonight....... Who wanna holla??

Tell me why they got on shirts at Agaci now........ #itsallfuckedupnow

Free Out The Washer White #sneakerheadtweet

#PS2 ridin with #I75southbound

Now they sale the little bag of the best Doritos Alive...... #greatsuccess

Me and at 90 degreez last night

Its about to go down heavy at da #408 #pilottalk

FYE finally got they shit together got my CD #2nights gonna b a good night

Life is great

#twisted

Makin a movie at McDonalds

1 2 3 4 Next