Dre #Teamignorance

@Blueraydre

I'm not responsible for what u choose to believe on my timeline. 70% of my tweets are lies.

Photos and Videos by @Blueraydre

  • Timeline
  • Gallery

Just realized what's going on in front of me lol

Idk bruh.. Jadakiss looking like zoo out here

Lmaaaaoooooo

What's wrong with this picture?

Acquired another rare one!

Never forget

Niggaz don't know about this tho!

My man took me to an art exhibit where he had the artist make him a $30k painting ON THE SPOT.

This how Rich niggaz like take naps... In their hot tub!

Maaaaaaaaan!

Bruh....

5:33pm ----->

These shits $1 each this week tho

KING.

Naaaaaaaah

Y'all ain't shit

This a dope ass picture!

Deep...

Because if martial law wasn't officially declared, why was the army going door to door?