The Janoskians †

@BiebersSwagTeam

You Might Know Justin Drew Bieber As The Sexy Canadian Badass That Sings Baby. He's White. jks He's An Inside Out Oreo. The Janoskians Slay Youtube & Your Life.

Photos and Videos by @BiebersSwagTeam

  • Timeline
  • Gallery

Jerry kissing Tom ;)

  • 739 days ago via site
  • 253

omg. Justin's eyes look so beautiful in this photo. Why is he so flawless tho? His face is so perfect.

  • 762 days ago via site
  • 172

OMG LOOK its says 'similar to you' and is there.... yup sounds about right ;)

  • 910 days ago via site
  • 91

Me: 'Wait...so Justin made out with his own arm on New Years?' o.O Justin:

Jason wants you Hanna ;)

Omg. His birthday is in 2 months. He's grown up and achieved so much. Our boy is a man now. Couldn't be more proud.

Holy Crap...dat badass. I...I miss Jason McCann. Akkseggeueuwjjwvssvvhsowlwkwnbwbshzjssj ~le cries~

Beliebers spotting Justin in the mall:

Belieber's reaction to Justin on our tv screens:

LOOL what a fail Justin~

Kenny: 'Justin, get off the Segway...' Justin: ~le slaps face~

OMG. Selena is the cutest gurl ever sometimes. Gosh I love her <3

This is my favorite photo of Justin...ever.

yeah ik he eats like a llama but its sexy.

LOOL dat ass O.O I find this hilarious and i dont know why xD

Dat tongue O.O brb getting an ovary transplant~

LMAO dis be how us belebiebers be dancin at a belebieber partay ;)

LMAOOO! JUSTIN'S SERIOUS FACE! XD

LMFAOOO WHAT IS AIR?! XD OMG

This gurl is so lucky. I dont care what time of the year it is, if I ever meet Justin imma bring sum mistletoe bby ;)

1 2 3 4 5 Next