Benson Henderson

@BensonHenderson

just your average joe, trying to live the american dream...oh yeah and my best friend was born in a manger...

Photos and Videos by @BensonHenderson

  • Timeline
  • Gallery

On repeat...feeling this song right now for some reason...

;-D...RT : So tired of all the bullshit and the lies... #honesty is as uncommon as #commonsense these days...

My mama just loves to FaceTime, thinking of iphone5 for x-mas gift but not if we can't FaceTime w/o extra $...

Yessir, civic duty people, takes a lil time outta ur day but if u want a government of the ppl means u gotta do ur part

Sneak peek of the new hotness coming to ur TV sets via soon...better get urs soon...

Hey , were u taking ur kids TrickOrTreating in my neighborhood??? Hahaha...

. I'll see u cats next weekend, going up there w/..thought ud like this pic

Even in the small world of #bjj we standout...don't ride the rollercoaster, act like uve won before, all day!!!

U guys can't sue me (from fright) but go check out 'Jack and Jills HouseOnHauntedHill' here in Phx, scary ish!!!

Hey I heard is gonna be getting a Women's division soon, my mama says she's ready, hahaha...

Better watch out folks, my mama is meaning business...hey is there a mama's division she can sign up for???

With love from myself, and here's some love to the survivors and support for BreastCancerAwareness

Mmmm'mmmmm...

Cuz I love my 206/253 tweeps!!! Come by somewhere and say what's up... http://twitpic.com/b0zk4b

Cuz I love my 206/253 tweeps!!! Come by somewhere and say what's up...

When Korean mama's hook up the midnight snacks, mmmm'mmmmm...I'll be preoccupied for the next 30mins stuffin my face;-D

Pix from D-backs dugout pregame, gonna throw out the 1st pitch...

Pix from dugout at the D-backs pregame...

1 PB Oreo turned into...
a lot of PB Oreos.
(Yeah, it was 1 sitting)

Would I be a better fighter if I looked like this or just better looking???