Amamacho

@Amamacho

Mind, Palm and Thigh reader.

Photos and Videos by @Amamacho

  • Timeline
  • Gallery

♫ when a rich nugu wants ya

  • 631 days ago via site
  • 56

  • 642 days ago via site
  • 49

LOL it's a jungle out there bruh!

  • 645 days ago via site
  • 61

*_* I can do with this, anyone?

  • 656 days ago via site
  • 163

Eish haha.. Iko shida!

  • 660 days ago via site
  • 89

*sigh*

  • 660 days ago via site
  • 43

Chills for who?

  • 677 days ago via site
  • 98

Feminists kujichocha! Lol

  • 685 days ago via site
  • 74

Surely? Smh

  • 692 days ago via site
  • 197

*_*

  • 728 days ago via site
  • 158

*_*

  • 740 days ago via site
  • 74

This will always be on my desktop, ata nikioa..

  • 797 days ago via site
  • 89

LOL this never gets old

  • 922 days ago via site
  • 82

One of the Wedding photos Hahaha!! Ok bye

  • 924 days ago via site
  • 169

LOL after Madowo's phone was stolen... No love.

  • 1013 days ago via site
  • 118

This comment >>

  • 1015 days ago via site
  • 89

Relax Gideon, not this one..

  • 1015 days ago via site
  • 58

Me back then!! #TBT

  • 1049 days ago via site
  • 65

  • 1063 days ago via site
  • 110

Besides the hot women, this is the other reason why I'd love to visit Rio

  • 1063 days ago via site
  • 70

1 2 3 4 Next