Alejandro Bedoya

@AleBedoya17

Professional Soccer/Football/Futbol player for Rangers FC and USA Mens National Team.

Photos and Videos by @AleBedoya17

  • Timeline
  • Gallery

I thought this was too funny!! Boss of the streets. #smartcar

Got my Pink boots to support Breast Cancer! #SaveSecondBase haha

Anyone ever seen this type of ankle tape job?? #crazylegs

Amazing dinner tonight from my chef chicken, potatoes, asparagus! #girlcancook

Clearly we didn't get the Harry Potter memo cuz we watching Bad Teacher! #WannaBeWizards

Went to the Driving Range to get my #Golf game up like

  • 1110 days ago via site
  • 882

Didn't get to watch Colombia v Argentina game last night but did see this!! #VamosCafeteros

Going to great lenghts to support the USWNT!! Me n alone in sports bar in Sweden!

How can you NOT miss Florida w/ views like this from hotel! #Paradise

Some team bonding n relieving some stress!! Paintball w/ the boys a la #COD style

Starting night off killin it w !! Where u at ? #BlackOps

Doin work in COD n guess has 2 #stepgameup

Have to sign over 500 pics!! Might get Arthritis in my hand..anybody want one!? Lol

FYI I'm doing both Sports n Music!! Check me out in the studio. LOL Look out for my single coming soon! #talent

  • 1162 days ago via site
  • 590

Back in hotel after going to Djurgarden-Malmo match. Had Vappiano's for dinner w/ the one n only Paulinho Guara!

  • 1194 days ago via site
  • 852

After great interview w/ and ! Thanks for the time..but look who's the real midget now haha

  • 1194 days ago via site
  • 1,910

Watching the Derby della Madonnina! Inter v Milan..check out the Milan Tifo!

1st I get woken up real early by construction workers then go to training n this is what I see! Smh

Check out a Day in the Life of a #Rookie at OSK!! Lmao #BoratinTraining

  • 1227 days ago via site
  • 1,353

From Thousands of Miles away I'd like 2 wish a HUGE Happy Birthday to BEST Mother in the world! Love Ya #MommasBoy

  • 1231 days ago via site
  • 697

1 2 3 4 5 Next