Mr. T []__[]

@5xNatl_Champs

So Fla born & raised! My life is my beautiful wife, awesome twin boys & Fam! Team #Canes #Dolphins, #Heat & #Marlins

Photos and Videos by @5xNatl_Champs

  • Timeline
  • Gallery

Manziel think he Jesus Shuttlesworth lol

Ahh hell nah I'm outs lol

Ah hell naw

Ok I'm done

Ok I'm done

Ok I'm done

Anybody interested in these Sz 10.5 Lebron 9 Miami? DM me. #UM #CANES #LEBRON #HEAT

BREAKING NEWS : Several Indiana Pacer players were hit by a vehicle earlier this morning. Photo by #HeatNation

Watching How High cause caint sleep

Yep watching How High caint can't sleep

Y'all wanna see a dead NBA Team .... #pacers

Never lol RT : Idiots on here "Michael or Kobe don't pass that ball" Typical jackass stuff

The NFL b like.... Slam the ball over the FG post one more time!!!

U mean we done?!?!

Mornin y'all!! Ssssup !

Me watching the Canes and Fins D on 3rd and Long situations

Looking at my bracket like

Spring break chillin n watchin Frozen. They bout to hit the dentist shhhhh lol #WDYWT

Reaction when Rio commits a foul