50cent

@50cent

It's the kid 50 Cent | G-Unit

Photos and Videos by @50cent

  • Timeline
  • Gallery

this is me on twitter. i got some good tweet for you too if you want some nigga lol

  • 2385 days ago via site
  • 58,252

you having problem with ur bitch and that hoe isnt listening anymore. call Brett 'kevlar' Kimmel (212) 867-3141

  • 2385 days ago via site
  • 34,165

this is my baby mother lawyer after the support case. they didnt make me pay her legal fees. lol

  • 2385 days ago via site
  • 39,825

Me with Omega this afternoon. we about to do big things. new music baby lol

  • 2386 days ago via site
  • 45,938

I got me a lil stash under my bed back at the crib. nothing crazy just a lil some lol

  • 2386 days ago via site
  • 54,722

something gay something for girls

  • 2386 days ago via site
  • 56,731

something gay something for girls lol

  • 2386 days ago via site
  • 42,383

some for the gays some for the girls. now everybody should be happy

  • 2386 days ago via site
  • 50,487

I see these bitches got jokes. dont be sending me this shit.I wanna see ur ass not the dog

  • 2386 days ago via site
  • 60,903

look at floyd mugshot this nigga look like he won a prize.his baby mama want $61K for support.bitch go up evry day

  • 2386 days ago via site
  • 41,943

just thought i'd remind u. I do it! dont make me do it u know I will lol

  • 2386 days ago via site
  • 45,932

I told yal u have to be 18 and older to be on my twitter. now I hope ur mama see this shit and beat ur ass

  • 2386 days ago via site
  • 67,426

ok we back on track lil mama in the bathroom

  • 2386 days ago via site
  • 58,515

its getting better the hoes out today! this bitch look like she can eat her own pussy

  • 2386 days ago via site
  • 63,856

now u bitches better stop playing with me. I wanna see some fine bitches

  • 2386 days ago via site
  • 45,229

oh shit I told yal im that nigga I got 1!bitches love me they do what I say. I dont even know how she did that lol

  • 2386 days ago via site
  • 57,558

ohh she in the gym! yeah I tap that ass lol

  • 2386 days ago via site
  • 59,765

ohh shit now these fat bitches sendin me pictures. damn had to fuck it up uh!

  • 2386 days ago via site
  • 48,121

yeahh she got in the shower with her clothes on for a pimp

ooow she went put them heels on for me!