Zak Bagans

@Zak_Bagans

Documentary filmmaker, paranormal sensitive/empath/investigator, Host/EP for Travel Channel's #1 rated Series Ghost Adventures Season 9 Premiere's Feb

Views 4,139

2378 days ago

29 Comments

Realtime comments disabled

WintersSluth 1925 days ago

That looks like a cluster fuck LOL

jennarenee05 2309 days ago

sucks for whoever had to take that down...& put up for that matter..

nicolettelove87 2340 days ago

come to Fort Sheridan in highwood IL its haunted as BALLS

ShawtyMaynee 2360 days ago

your so tall you could have hit your head on that one in the back lol

lego_mego 2367 days ago

wow its like webs, but in cord form

MWKvanessa 2370 days ago

DANG!! lol that's so freaking awesome! :O

moepratt 2374 days ago

WOW! Striking that must have been a nightmare!!

EVALOVESGA 2377 days ago

pretty cool, ill be watching with you guys!

imaglassonion 2377 days ago

I hope you guys catch a bunch of evidence!

Luci_L 2377 days ago

Sorry looks like my old apartment....not enough outlets!

YelhsaYelsaw 2377 days ago

bet aaron is worn out from setting this gig up. haha

StephanieJeanXO 2377 days ago

can I borrow one of those when you're done? :) they look sweet

myksbzgrrl6 2377 days ago

have fun taking all that down.. now we know why its over at 3am! omg i can just see it now... zak.. b careful.. dont clothesline yourself when the lights go out... or you know what.. go ahead! it would make the kids laugh =Dlol u know we luvz u z!

cindyjscott 2377 days ago

VERY COOL - all angles!

nikolew1 2378 days ago

Gonna cover all the angles huh???? U know what your doin..Cant wait to help u watch, I am a paranormal investigator now ;)

DebGACfan 2378 days ago

That's awesome dude!!! 2 cool on being the only ones locked in your the first on live for that!!!! yes!!!!

Carrie_Klein 2378 days ago

You sure are chatty tonight. I love it :-) and LOVING the architectural detailing

howdee58 2378 days ago

Awesome...can't wait!!! Why aren't we seeing these pics on facebook!!

crissgirl 2378 days ago

Sooooooooooooooooooooooooooooo cool. LOL good luck to you, Nick and Aaron. Be very careful though man. :o)

NYCRedhead 2378 days ago

Any activity during the set-up?