Sosa Burgundy 

@PsosaMBC

Complex, Impatient, Optimist. Embracing this crazy, messed ^, joyful, erratic, laughable, joke filled, unforgettable B*tch called LiFe... ♈| 

Rotate photo View full size
#lilmamais buggin, crashin tha prez party @myfabolouslife damn, lmao!!!

Views 8,295

1772 days ago

#lilmamais buggin, crashin tha prez party damn, lmao!!!

27 Comments

Realtime comments disabled

TarajiQ 1771 days ago

LMMFAO!!!... *CLASSIC*

badandrew411 1772 days ago

yo wtf

briefcasemoney 1772 days ago

Lmaooo

misstweetybird1 1772 days ago

lol

cindyizjazzie 1772 days ago

I can't!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LMAO

TyrAnasazi 1772 days ago

lol

SirDeeAye 1772 days ago

I can't take it! lmao!

MillyVee 1772 days ago

*DIES*

AnikaMichelle 1772 days ago

hahahahahaha hahahahaha hahaha ol ugly self

blockcity18 1772 days ago

Yall need 2 leave ma gurl alone it aint her fault dat she's so damn noisy!

Chef_ChadD 1772 days ago

LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!! HILAAAARRRRRRIOUS!!!!!!!!!!!!!!

marimyangel143 1772 days ago

Hahaha !!!

ReeseCupsz 1772 days ago

lmmfaoooo

Miss21Princess 1772 days ago

WTF ... OMG ..WHHHHYYYYYY... lil mama is NON STOP! She bout to yell *you LIE* at obama! Gnr

McGturtle 1772 days ago

pfffffft

khaleeqly 1772 days ago

lmao... where's wally yeh lol :P

Ijanei 1772 days ago

lmfao this is 2 much

iDJExplicit 1772 days ago

lmaoooooooooooooooo its like wheres waldo

JRobonthetrack 1772 days ago

Lmao.

AndreaPlaid 1772 days ago

FLOTUS Obama needs to call Lil Mams's people to come and get her. SMH