Davina McCall

@ThisisDavina

Wife,mother,friend and tv presenter,

Rotate photo View full size

Views 18,477

1817 days ago

38 Comments

Realtime comments disabled

Jellybeans009 1759 days ago

aww i want that chair so much!

alichristofi 1800 days ago

We love & miss u Davina...what r u doin next on tv...lots o love from GREECE! x

AmeyB91 1800 days ago

All lookin lovely!! Soooo Jealous!! I want that chairrr!! lol xx

LeahBabezxx456 1812 days ago

Davina u look awesome!

emmacuthbert26 1814 days ago

lovely picture!! xx

NicolaHudson1 1816 days ago

davina you look good in that big brother house

emmacuthbert26 1816 days ago

what a lovely picture!! get yourself in there next year Davina!! it would be amazing!!! xxx

emmacuthbert26 1816 days ago

ha ha!! thats class, get yourself in there next year Davina!! it would be amazing!! xxx

pjmcd 1816 days ago

I've been in there!!! :D

ladystacii 1817 days ago

haha lovin it!!

SueBarnfield 1817 days ago

Charlies Angels eat your heart out!

kiki2509 1817 days ago

Lucky biatches....x

tartan67 1817 days ago

Is that t shirt pigeon shit brown? lol

Barracute 1817 days ago

Great pic Davina - would love to see you as a hm !!

hennym 1817 days ago

love that pic! please say congrats to B from me, I'm an old friend of hers.

AliceTemple 1817 days ago

sosndiv

jessiica06 1817 days ago

Davina looks lush in this pic!

davetube555 1817 days ago

its like an ad for charlies angels

kazkininmonth 1817 days ago

OMG Davina you so have to do the last celeb BB......Brian Bello could host it would be a scream !! And you must know we'd all vote for you to win cause you are our BB Queen !!

ashbash2003 1817 days ago

wow thats weird lookin at this pic and the garnier nutrisse advert came on caramel or chocolate? Rich and devine. Lol