Cysero

@Cysero

Project Lead for AdventureQuest Worlds, baker, and generally silly person. READ THE DESIGN NOTES!http://www.aq.com/gamedesignnotes

Travle? Is that how they spelled it in the Middle Ages?  (This is a real ad for a real game)

Views 1,697

2193 days ago

Travle? Is that how they spelled it in the Middle Ages? (This is a real ad for a real game)

18 Comments

Realtime comments disabled

x1x2x3x_AE 2130 days ago

LOL :P

CyanAsif 2156 days ago

Wow this tells you that the people who made the game don't use english as there first language

AxelAkuseru 2165 days ago

Cysero U made me almost die

Aqwnaruto7890 2176 days ago

LOL

johnny_hartin 2190 days ago

Lol

johnny_hartin 2190 days ago

On I alwasy mxi pu the lats tow lettesr fo ym worsd

GriefAE 2192 days ago

spelling fail :O

FinalityEnds 2192 days ago

Either it's everyone's favourite marketing trick or simply and epic fail...

archs_aqw 2193 days ago

hmmm.. think it may have been written by a dyslexic french person.. it's supposed to say, 'le trav'. lolz =P

kinzvlle 2193 days ago

i know they make it funey s0o peple say lol

Brainfreez_AE 2193 days ago

idk but i like the cupcake story

Sam_Wicks 2193 days ago

well i think we all know what happened here................ they were eating dohnuts =D

assafpuritz 2193 days ago

haha idiots

Kitsukaru 2193 days ago

Human error.. but these things should indeed be proof read.

DatIbby 2193 days ago

Hmm this is like the time i was in school and they spelled "education" wrong. hey cysero this is Ibibo. that was fun in B-1 with beleen the other day!

chriszx93 2193 days ago

Which game is it for?

LinkuSL 2193 days ago

i dont know

ShadowAE 2193 days ago

-_-