Steph Jones

@stephjonesmusic

Im a Health and Wellness Coach who specializes in nutrition. email me at WhoWantsGumbo@gmail.com if you want 2 lose weight, gain lean muscle or need more energy

i found a rare photo of a "boogawolf" DONT FRONT!! sm of yall look lk ths wn u wake up in the morning but i still loves ya: )

Views 8,821

1986 days ago

i found a rare photo of a "boogawolf" DONT FRONT!! sm of yall look lk ths wn u wake up in the morning but i still loves ya: )

15 Comments

Realtime comments disabled

stephjonesmusic 1321 days ago

i swear..makeup ds wonders 4ppl bcs sm of yall look lk this wn u wakeup lol #GrimlinSWAG

VeronicaSarra 1883 days ago

SaanyaMerry 1903 days ago

Looooooooooooool

MaryoumaMars 1903 days ago

OMG STEPPPHHH!!!!!..........

stephjonesmusic 1903 days ago

#wecoolandallbut ths pic of u is perfectly fine, i dont think you need plastic surgery

stephjonesmusic 1912 days ago

jealous men b killen me w/tht "DNT LOOK AT MY GIRL" line..well hw wld u feel if nobdy lookd at her cs she lookd lk ths

chiilindrina 1985 days ago

Is this what you turn unto when they poor water on you!??

frenchiebby 1985 days ago

LMAO, I thought you were really gonna show a picture. Do you look like that in the morning? lol JUST KIDDING ily

dearcrystal 1985 days ago

and i was about to say steph was probably a cute baby lol smh lmao

AshtonNior 1986 days ago

lol

KennethDarnell 1986 days ago

Most of the girls at my skool look like this.! lmao

stephjonesmusic 1986 days ago

i wonder if this little guy would bite me if i tried brushing his teeth n giving him a throat losange SMH

_kimberann 1986 days ago

it looks like my cousin...no joke :\

dearcrystal 1986 days ago

my sister n the morning b4 the makeup lol jk

MizzKhalifa 1986 days ago

im not frontin at all...i would never want to llok like that period!! lol