Rashard Lewis

@Rashard_Lewis

I'm chasing the RING

Get down or lay down!

Views 4,156

2446 days ago

Get down or lay down!

18 Comments

Realtime comments disabled

analishia 2443 days ago

hmm..i scared of yall..lol

broke_notbroken 2444 days ago

I wouldnt mind taking a couple paintballs to hang with you guys! :D

gomagic12 2445 days ago

Looks like one fun night.

gomagic12 2445 days ago

Looks like one fun night.

_CalvinT 2446 days ago

brandon bass, rashard lewis, jj redick, matt barnes :O

pecankiss 2446 days ago

Uh, uh Don't hurt nobody! What y'all fitt'na do!

monalove810 2446 days ago

tough guys

joshwebb21 2446 days ago

damn you all look scary...lol

DDluvs 2446 days ago

u look like my Uncle Mike u him?

DDluvs 2446 days ago

u need 2 wear the other pants them 2 big!!!! lolololol

elizabethpowers 2446 days ago

lol. such boys! :)

sweetcommunion5 2446 days ago

**They not ready** Nice Pic ;-)

EvaFresh86 2446 days ago

Is that the truth CP3??!

QuitaRobinson 2446 days ago

ooohhh. is that JJ Redick, LOVE him!!!

2fastvette 2446 days ago

Hey guys i can beat ya all hahah !

chill_mode_813 2446 days ago

i see yall boyz but who the best out of yall 4 one on one

gucci_queen23 2446 days ago

o u so sexy lol

WavyStalker 2446 days ago

good to see u guys getting together early!!...orlando magic best team