Jake T. Austin

@JakeTAustin

Keepin' it real...

Views 41,670

2484 days ago

217 Comments

Realtime comments disabled

lisajackass 2070 days ago

David.! Haha :)

IglitterGirl 2249 days ago

is so hot! haha

leticiatrad 2396 days ago

polynesia !

xYelyaHayleYx 2404 days ago

i dont really like David but I gotta admit he looks reaaaally good here

kristinechao12 2410 days ago

soooo cute!! :p

ohmystunning 2410 days ago

cute.

acpalacios 2413 days ago

Que bellos salieron sus ojos.. (:

Wuornos_ 2413 days ago

France France !! YEAH!!!!! ♥ So cute !

BelieberRegion 2417 days ago

That is one fine boy.

newboyz4lyfe 2418 days ago

nice eyes !

RebbeccaClarice 2418 days ago

Fittie!!! x :O

xandriaelise 2418 days ago

H-O-T!!!!!HOT!!!

OppositeOfGrace 2418 days ago

y is he pointy at that

HaretuzaReis 2418 days ago

Very beautiful! x)

Draazze 2438 days ago

awww hes soo cute!

lambertfan93 2451 days ago

awww hes sooo cute!!

crumbiemarie 2459 days ago

david is soooo hot!

baileybrown2013 2459 days ago

i

MissRosieFiore 2459 days ago

my God hes friggen hot. his eyes r gorgeoussssss

Caroline_jb 2462 days ago

cute