Ryeo Wook



Views 46,312

1133 days ago


Realtime comments disabled

_maopoyo 1130 days ago

I miss you!!!!!!♥

wahyunirwana_cp 1132 days ago

give me oppa ^^

DazeizSexybaby 1132 days ago

mmm looks good

EvaDwiA 1132 days ago

It's look so delicious, oppa ^^ and this picture make me hungry ^^

Nani_Suju 1132 days ago

나 배고파 지금 ... (>. <) #Brazil

____Love91 1132 days ago

DELICIOUS !! omg i want some

LilithOnTop 1133 days ago

Actually it s pastitsio (pasta with minced meat and bechamel sauce). Mousaka is made with eggplants.

Juhed1 1133 days ago


babykremi 1133 days ago

this from holiday in greece is it one is stuffed peppers and the other I think is moussaka very tasty

nhg1007 1133 days ago

omnyomnyomnyom~ ^^

hankyu204 1133 days ago

look so yummy i wanna try it :P

137Cute 1133 days ago

So yummy~

riynonlyy 1133 days ago

If It Was Me (나였으면) by Na Yoon Kwon (나윤권) I want to hear ryeowook version ^^ kkk sing it at sukira !!

riynonlyy 1133 days ago

oppa, I'm Indonesian ELF :D ryeowook oppa could u sing 'If It Was Me (Nayosseumyon)' by Na Yoon Kwon?^^

efrina_kyenna 1133 days ago

Which one do you want? I am gonna make it for you :D *cooking cooking*

zagurlzh 1133 days ago

looks delicious...huhu.

Anii_yeoja_ELF 1133 days ago

Hmm yummy !!~
oppa, saranghae <3<3

CanadaELFDiana 1133 days ago


jiorlani 1133 days ago

Wookie,you can be fat again,my cute angel miss you so much.I really hope SUJU K.R.Y make concer in Jakarta ~~

sarimegarani 1133 days ago

looks so tasty!! Hmmm...yummyy!