SHAQ

@SHAQ

VERY QUOTATIOUS, I PERFORM RANDOM ACTS OF SHAQNESS

Views 89,356

2203 days ago

275 Comments

Realtime comments disabled

ReneeLovesWiz 2057 days ago

omg lol

Marina2583 2134 days ago

hahaha...whos body did they put your head on?

BigTyre 2162 days ago

colts808

LilWaistBiigAzz 2166 days ago

Terrell Owens is probably calling his lawyers right about now. LOL Too funny. Are you hating that bad Shaq that you had to photo shop it? Just kidding. Bet he feels honored.

LilWaistBiigAzz 2166 days ago

Why does that look like your body with his head on it? Hmm. I think it's time to call the attorneys... I get 25%. LOL

kittkatt72 2166 days ago

This is a great piece of art. I need one of these on my wall.

shakeydosh 2166 days ago

ok, after seeing the other photos its hard to tell if its his body this time round lol shaq a comedian..

jameschan93 2171 days ago

Are you kidding?

jameschan93 2171 days ago

Are you kidding?

vivalavidaloca 2173 days ago

OMG LMAO!

MsDCThang 2173 days ago

NOW THAT WHAT I'M TALK'N ABOUT!!! BUT WHERE'S THE "BRAND" Q'Psi'Phi? NOTHING MORE BEAUTIFUL THAN THE HUMAN BODY!! (GREAT JOB!)

Always_Lively05 2173 days ago

naked Shaq!!! whoa some more!

ke11yke11z 2195 days ago

scared for life!!

markanthonyGQ 2196 days ago

that's effn hilarious! good shit shaq.

breannainsincty 2198 days ago

how DO you do it?

breannainsincty 2198 days ago

WOW Shaq! you're such the stud!

Crazytpaboi 2198 days ago

Wow Shaq man i didnt know u would ever do sumthing like this lol this is really funny man!!!

elchivo007 2198 days ago

hahaha...im speechless

alist_detailer 2199 days ago

wow big fellow playing with photoshop again.....

MzScorPO 2199 days ago

OMG....Gotta luv Shaq!