Greg

@themanwhofell

I can't believe people have unfollowed me just because I haven't tweeted for two years. I will return to Twitter on September 14th 2017.

The BBC have outdone themselves with this year's April Fools joke.

Views 167,140

1191 days ago

The BBC have outdone themselves with this year's April Fools joke.

18 Comments

Realtime comments disabled

dairyflat 1189 days ago

guffaw!!

sdprince 1190 days ago

Hmmm - looks like I have to rethink my beliefs about an afterlife. I feel fine. ???

sekola 1190 days ago

BBC 만우절 패기 ..내용보기>> http://me2.do/FupXbOO

pinkalious4 1190 days ago

Wow I do not really think this is funny or even a joke

abovevalue 1190 days ago

Good one BBC! Good one!

adamjweeden 1190 days ago

Noob April Fool, Mine looks better! http://twitpic.com/94fqbb

raaaaaaaaaab 1190 days ago

~150 views per second, congrats!

fenstin 1190 days ago

Wish i'd been there.

homeflight 1190 days ago

Best April Fools joke this year tbh.

beckz0rz 1191 days ago

I love how some one felt the need to comment "Fake" without that comment I wouldn't have known.

sadbearhandbook 1191 days ago

FAKE.

maandy_b 1191 days ago

wtf lol hahahaha

sousmedard 1191 days ago

Yesssssssss !!!

SnowJB 1191 days ago

damn, that's where i keep all my stuff!!

universe93 1191 days ago

LOL

BeeblePete 1191 days ago

The outlying regions of the galaxy needed a hyperspace express route through our star system

comedywannabe 1191 days ago

What I love most is this story is under UK news, not world news :D

huntertremayne 1191 days ago

Bummer!