Katy Perry

@katyperry

LET THE LIGHT IN. PRISM. OUT NOW!

Rotate photo View full size
@shannonwoodward, I hope I don't get type-cast.

Views 52,839

918 days ago

, I hope I don't get type-cast.

173 Comments

Realtime comments disabled

Scooter9609 818 days ago

Rickey Rickey

ShiningSmash_ 886 days ago

This is my favorite show, so excited to see you on it. Riiikkkkkkkki!

perryquita_ 893 days ago

KKKKKKKKKKKKKKKKKK LOL

DaphneBieberTHG 908 days ago

LOL

Erikakawaguchi 908 days ago

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

herehavestars 909 days ago

lol, beautiful! hahaha

danilu061090 911 days ago

hahaha so cool xD

iGooglePerry 912 days ago

Vc deveria vir ao Brasil p/ ficar no Lugar da Janete babuina, tipo tá muito Parecida ♥ (asneira)

KatyCats01 913 days ago

Aww

BelieveInKP 914 days ago

haha.! :D I ♥ this photo.!
♥♥

katmanzanilla 915 days ago

Hot and Dangerous. :)

LadyGagaAdmires 915 days ago

WTF? hsuahuashusahusahusahuas So funny LOL

fanaticforkaty 915 days ago

this way you gonna kill me! s2

azahara87spain 916 days ago

hahahahaha...very very sexy :P

YoseLupisRgz 916 days ago

Se ve tan chistosa:D

YoseLupisRgz 916 days ago

*____________________________* AMO ESA MUJER:D

DivaKPerry 916 days ago

Even so you are p-e-r-f-e-c-t! I love you momma cat. ;**; .

Woorky 916 days ago

Ashuashu... :3

ketlynrosin 916 days ago

you is fun ever =^.^=

guiraffe 916 days ago

LOL