Maroon 5

@maroon5

this is the official twitter page for maroon 5

Too Funny Cause it's True. Wow. Saw this driving in Los Angeles. Have we learned NOTHING from the movies?!?! Much aloha. Jrc p.s. Where do these twitters go?!? Is it like a text message? I'm sooo 2008... Thug life!

Views 3,833

2167 days ago

Too Funny Cause it's True. Wow. Saw this driving in Los Angeles. Have we learned NOTHING from the movies?!?! Much aloha. Jrc p.s. Where do these twitters go?!? Is it like a text message? I'm sooo 2008... Thug life!

39 Comments

Realtime comments disabled

XRHIANNONxX 2081 days ago

I'M COMING. :D

222porti 2085 days ago

hahaha WHAT?!?!

angelesfm 2097 days ago

ajajajaa. nice

IAmMsCrumby 2159 days ago

haha

audreyblack 2162 days ago

Just saw this....it's hilarious. A cardboard sign for a baby shower? It's not a yard sale.

reejphotos 2163 days ago

Who's bringing the tannis root?

daliazzmora 2164 days ago

Rosemary's baby shower??? Sure??? Mmmm....... No,thanks :S (Haha)

Alejandra222 2166 days ago

Jesse welcome to twitter! this messages goes to the fans who loves you guys. Thanks for tweet

_Cota 2166 days ago

Ahahahahahaha! welcome to twitter!!! Its so adicctive!! Hugs fron Chile!

hardruby78 2166 days ago

not bad...not like here in abu dhabi they seriously have a pastry shop by the name BUTT SWEET HOUSE. maybe one of these days i will take a pic and post it here too

friends_60 2166 days ago

lol... well I gotta go... i'm tired of diging holes... monday we will plant a lot of trees...love ya JRC

anLAactor 2166 days ago

M5 is the only reason I joined Twitter yesterday...and I am glad I did. Jesse...your contributions always bring the biggest smile and the heartiest chuckle from my soul. :) *wink

tata_colombia 2166 days ago

hahahaha pretty funny, true but really funny! I love that movie!!! Aloha and welcome to the Twitter world/addiction! Hugs from Colombia!

marmive 2166 days ago

jajajaj hello Jesse,kisses from Valencia (Spain)

starlette0712 2166 days ago

Oh no...terrible and hysterical. Nice one.

_Layal 2166 days ago

hahahaha, Welcome to twitter Jesse! love you ♥

rockinout44 2166 days ago

ha welcome to twitter jesse

LauraAlmaSnzCol 2166 days ago

jajaja so funny
Hello jesse kisses from colombia

paulimoon 2166 days ago

hahaha... is so nice that you share this with us! greetings from Bogotá..

mangochowder 2167 days ago

Haha. Hey Jesse :]